اسلایدر

مهمان دیشب بازی بارسا!

$@ بارسلونا @$اخبار بارساو...
اخبار فوتبال
لینک دوستان
خرید موزن میکرو تاچ مکس">خرید موزن میکرو تاچ مکس
خرید عینک آفتابی">خرید عینک آفتابی
خرید هدیهhttp://">خرید هدیه
تبادل لینک">تبادل لینک

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان sport و آدرس behnam111.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ادوین فان در سار دروازه بان افسانه ای فوتبال هلند و باشگاه منچستریونایتد دیشب برای تماشای بازی دو تیم بارسلونا و آژاکس آمستردام از دور اول رقابتهای گروهی لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه نوکمپ رفته بود و در کنار آندونی سوبی سارتا بازی را تماشا می کرد.
شاید او هم انتظار داشت که در جایگاه ویژه نوکمپ، درکنار یوهان کرویف اسطوره اسبق دو باشگاه بنشیند . اما کرویف غایب بزرگ این بازی بود.

روز قبل از برگزاری بازی سران باشگاه بارسلونا از یوهان کرویف، اسطوره اسبق دو باشگاه دعوت کرده بودند تا روز 4شنبه درضیافت ناهار رسمی که در رستوران میرر برگزار شد شرکت کند ولی او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد تا عملا غیبت او جایگاه ویژه برای تماشای بازی 4شنبه شب قطعی شود.

این درحالی است که سران بارسلونا، به صورت رسمی از کرویف برای حضور دراین مراسم دعوت کرده بودند ولی او نیز رسما اعلام کرد که دراین مراسم حضور نمی یابد.از سوی دیگر کرویف، برای تماشای بازی جوانان لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم آژاکس و بارسلونا در جایگاه ویژه مینی استادی بارسلونا حضور یافت وباحضورش همه را سورپرایز کرد. سورپرایز اصلی به این خاطر بود که کرویف اخیرا گفته بود که تا زمانی که ساندرو روسل رئیس باشگاه بارسلونا باشد، هرگز به ورزشگاه نوکمپ قدم نخواهد گذاشت.البته او هیچ وقت از نرفتن به ورزشگاه مینی استادی حرف نزده بود . در این جایگاه ویژه علاوه بر کرویف، کارلس پویول، آندونی سوبی سارتا و مارک اوورمارس هم حضور داشتند و به گفته چابی کمپوس، خبرنگار رادیو کاتالونیا کرویف گفته:« روسل گفته که این دو دستگی که کرویف ایجاد کرده بیخود و بی فایده است. همه ما بارسایی هستیم و بقیه چیزها مسائل روانی است.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 شهريور 1392برچسب:هلند,میهمان,خبر,عکس, ] [ 13:35 ] [ بهنام ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش امدید . مدیر وبلاگ بهنام . با ما تبادل لینک کنید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 1506
بازدید کل : 141898
تعداد مطالب : 467
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1



ریش تراش سه تیغ فیلیپس (مدل 6970)



سلام به تمام بازدید کنندگان از این وب.behnam111.loxblog.com
.
ابزار پرش به بالا
بازی اورجینال PES 2014 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک WALAR

امارگیر حرفه ای سایت